kamer zoeken op Bonaire |
|
Door: Karin - Gast
Datum: 11-11-2009 10:18:03 | | Hallo allemaal!
Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en ik hoopte dat iemand mij kon helpen met een prangende vraag!
Februari 2010 vertrek ik naar Bonaire in het kader van mijn afstudeeronderzoek. Ik zal hier dan blijven voor de duur van 3 a 4 maanden. Nu zoek ik voor deze periode een kamer, het liefst zo goedkoop mogelijk (ben maar een arme student... ) Mijn voorkeur heeft een verblijf bij een gastgezin, maar ik weet niet of dat mogelijk is op Bonaire (kan er niks over vinden op Internet)..
Weet iemand hier meer van? Zijn er bijvoorbeeld goede bureaus/instellingen die hierin bemiddelen, of weet iemand toevallig een kamer of een gastgezin? Waar moet ik op letten?
Alvast bedankt voor alle reacties! Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
groetjes, Karin |
|
Door: Debbie - Gast
Datum: 03-02-2010 18:30:43 | | Hoi Karin, heb je inmiddels al iets gevonden?
Ik woon op Bonaire en heb een appartement, maar een slaap kamer over.. misschien is dat wat? Ruime slaapkamer en de rest van het huis, porch, berging is gedeeld.
Groetjes
Debbie |
|
Door: pieter - Gast
Datum: 05-03-2010 17:02:42 | | Beste Debbie,
Als Karin al iets heeft gevonden,
zou ik wel interesse hebben om die kamer te huren!
ik ga namelijk in de periode van mei t/m september stage lopen op bonaire, maar ben nog op zoek naar een kamer!
Groetjes pieter |
|
| |
|
|
Door: Sherryl - Lid
Datum: 21-03-2010 20:59:44 | | Ej Debbie,
Ik ben op zoek naar een woonruimte voor een aantal maanden. Ik ga als dansdocent werken op Bonaire, maar wil niet die maanden alleen wonen (zoek graag de gezelligheid op).
Ik zoek vanaf ongeveer na de zomervakantie, het nieuwe schoolseizoen (2010-2011)
Groetjes,
Sherryl
|
|
Door: ger - Gast
Datum: 24-03-2010 18:02:02 | | hoi pieter heb je al iets,anders heb ik miisschien wel wat voor je |
|
Door: margareth Starreveld - Gast
Datum: 03-05-2010 22:07:06 | | Ik heb een appartementje te huur voor 6 weken. Het is op Bonaire gelegen in de wijk Belnem, dus op 5 minuten loopafstand van de zee. Het is een klein, maar compleet appartementje, met kamer/keuken, badkamer met wasmachine, slaapkamer met airco. Eventuele fiets of brommer kan in een schuur geplaatst worden. De kosten zijn Naf 250,00 per week exclusief water en stroom verbruik. Het gaat om de periode van 22 Mei tot 3 Juli 2010.Ik hoor graag als er belangstelling voor is. Hartelijke groet Marga. |
|
Door: Nicky - Gast
Datum: 20-05-2010 19:34:38 | | Te huur vanaf 1 juni volledig gemeubileerde 2 slaapkamer woning van particulier. Maximaal 4 personen. Centraal gelegen op 1 km van zee. Voor meer informatie stuur een mailtje naar 360dagenZonOpBonaire@gmail.com |
|